Hartge H23
H23 byl téměř stejný jako upravený 323i Alpina C1 2.3.
Hartge se 170 hp 2,3l motor se a dělal podobné modifikace metody používané Alpina
mnohem lepší vačkové hřídele a válce hlavy
kované písty pro zvýšení komprese až 10: 1
potrubí používá obvykle . 40mm trubky průměru pro výfuku
. H23 má také speciální lité hliníkové vačky kryt
motoru dostal kód: MB9E
7,6 J x 16 "Hartge 11 mluvil s předními pneumatikami 195/50 a zadních pneumatik 225/45.
Přišel s Bilstein.
40% diferenciál s omezeným prokluzem a silnější Anti rámy byly volby, ale všechny vozy
měly leštěné vzpěry rovnátka labled Hartge.
Uvnitř: Hartge znaky na nástrojích. 4. mluvil Momo volant Hartge.
Mnoho aut měli Hartge body kit, včetně přední a zadní spoilery a boční spoilery.
Na rozdíl od Alpina, Hartge byl ochoten prodat kompletní Bodykits a motory samostatně.
Hartge H26 (323i)
Tato modifikace vzal 323i ještě s 190hp,
vůz je téměř stejný jako H23, ale se zvýšením kapacity, na bloku motoru MB10E válců byl vybaven s 525d 323i klikové hřídele a ojnice spojené se speciálními písty základě. Stejně jako Alpina dal cc do 2554cc. H26 (323i) pomocí kompresní poměr 10: 1 a 3,45: 1 nebo 3,25: 1 diferenciály s omezeným prokluzem. Hartge stabilizátory byly standardní na H26
0-100 KPH v 7 vteřin bylo 2.5L Stroker v podstatě s 190hp
Hartge H26 (325i)
Na základě 325i, konverze je velmi podobný H23,
kola, nastavitelný volant, nástroje, emblémy a motoru práci. Ale tentokrát
Hartge byla držena na hlavě válců, má teplejší vačkový hřídel,
výfukové potrubí, a znovu ECU . -programmed
Power byla přišroubovaná ke standardnímu 170 HP 190PK. Kód motoru byla: MB16E.
Final byl poměr 3,64: 1, Rozměry pneumatik 195/50 vpředu a vzadu.
Hartge H27
Hartge dělal jako Alpina C2 2,7 2,7 přepočtu
. i když to není známo, zda se jedná o standardní diesel nebo 2,7 ETA vačkového hřídele použít
Power byl 210 koní s kompresní poměr 10,2: 1. Zbytek auta byl typický konverze Hartge, přestože H27 má 205/50 pneumatiky.
Kód motoru: MB18E
Hartge H27 SP
Díky speciálnímu systému sání pro M20 s Ferrari, jako sací potrubí,
-
Power byl na 220 HP s 6400rpm. Žádná zvláštní kód motoru.Hartge H28
Ill nechal obrazu mluvit:
Hartge H35
Další šílený tvorba, to byl standardní E30 tělo s 250 hp 3,5l M30.
Ne tak rychle, jak Alpina B6 3.5, ale s typickou rámem a 296 mm rotory Hartge,
stále vysoce kvalitní auto.Hartge H35-24
Auto pro blázny mezi námi! Se standardní E30 těla,
ale s s38b35 z E24 M6 a e28 M5 -! 286 koní, velmi rychle Možná až příliš rychle,1 z 6: