Hartge H23

H23 byl téměř stejný jako upravený 323i Alpina C1 2.3. 
Hartge se 170 hp 2,3l motor se a dělal podobné modifikace metody používané Alpina 
mnohem lepší vačkové hřídele a válce hlavy 
kované písty pro zvýšení komprese až 10: 1 
potrubí používá obvykle . 40mm trubky průměru pro výfuku 
. H23 má také speciální lité hliníkové vačky kryt 
motoru dostal kód: MB9E

7,6 J x 16 "Hartge 11 mluvil s předními pneumatikami 195/50 a zadních pneumatik 225/45. 
Přišel s Bilstein.

40% diferenciál s omezeným prokluzem a silnější Anti rámy byly volby, ale všechny vozy 
měly leštěné vzpěry rovnátka labled Hartge. 
Uvnitř: Hartge znaky na nástrojích. 4. mluvil Momo volant Hartge. 
Mnoho aut měli Hartge body kit, včetně přední a zadní spoilery a boční spoilery. 
Na rozdíl od Alpina, Hartge byl ochoten prodat kompletní Bodykits a motory samostatně.

Hartge H26 (323i)

Tato modifikace vzal 323i ještě s 190hp, 
vůz je téměř stejný jako H23, ale se zvýšením kapacity, na bloku motoru MB10E válců byl vybaven s 525d 323i klikové hřídele a ojnice spojené se speciálními písty základě. Stejně jako Alpina dal cc do 2554cc. H26 (323i) pomocí kompresní poměr 10: 1 a 3,45: 1 nebo 3,25: 1 diferenciály s omezeným prokluzem. Hartge stabilizátory byly standardní na H26

0-100 KPH v 7 vteřin bylo 2.5L Stroker v podstatě s 190hp

 

Hartge H26 (325i)

Na základě 325i, konverze je velmi podobný H23, 
kola, nastavitelný volant, nástroje, emblémy a motoru práci. Ale tentokrát 
Hartge byla držena na hlavě válců, má teplejší vačkový hřídel, 
výfukové potrubí, a znovu ECU . -programmed 
Power byla přišroubovaná ke standardnímu 170 HP 190PK. Kód motoru byla: MB16E. 
Final byl poměr 3,64: 1, Rozměry pneumatik 195/50 vpředu a vzadu.

Hartge H27

Hartge dělal jako Alpina C2 2,7 2,7 přepočtu 
. i když to není známo, zda se jedná o standardní diesel nebo 2,7 ETA vačkového hřídele použít 
Power byl 210 koní s kompresní poměr 10,2: 1. Zbytek auta byl typický konverze Hartge, přestože H27 má 205/50 pneumatiky. 
Kód motoru: MB18E

Hartge H27 SP

Díky speciálnímu systému sání pro M20 s Ferrari, jako sací potrubí, 

  •  
    Power byl na 220 HP s 6400rpm. Žádná zvláštní kód motoru.

     

    Hartge H28

    Ill nechal obrazu mluvit:

    Hartge H35

    Další šílený tvorba, to byl standardní E30 tělo s 250 hp 3,5l M30. 
    Ne tak rychle, jak Alpina B6 3.5, ale s typickou rámem a 296 mm rotory Hartge, 
    stále vysoce kvalitní auto.

    Hartge H35-24

    Auto pro blázny mezi námi! Se standardní E30 těla, 
    ale s s38b35 z E24 M6 a e28 M5 -! 286 koní, velmi rychle Možná až příliš rychle,

    1 z 6: